#1 Dzień dobry, good morning, dobré ráno, bonjour, buongiorno, buenos días, доброе утро

unsplash.com

Pierwszy post na blogu jest najtrudniejszy. 

Wiecie, każdy chce być perfekcjonistą. Stworzyć idealny post powitalny, który nie byłby bełkotem. Zacząć z rozmachem, a nie od małych kroczków i wielkich potknięć, tym bardziej, jeśli nie robimy tego po raz pierwszy. W końcu powinniśmy wiedzieć jak zacząć, gdy robimy to któryś raz z kolei. Dlaczego więc zawsze jest ten sam problem?

Cóż, to chyba zawsze pozostanie zagadką, a mnie tylko pozostaje się z Wami przywitać.

Dzień dobry, good morning, dobré ráno, bonjour, buongiorno, buenos días, доброе утро, καλημέρα, god morgon, goedemorgen, guten morgen... 


Mogłabym wypisywać powitania w jeszcze kilku innych językach, ale zawsze będzie chodziło o to samo - o zwykłe DZIEŃ DOBRY. 

Z racji, że właśnie zamknęłam humanistkę na obcasach, po czterech latach jej tworzenia... Cóż, muszę jakoś się odnaleźć w nowym miejscu, chociaż sama je stworzyłam i sama postanowiłam zacząć blogowanie od nowa. Póki co - na blogu trwają prace remontowe, by wszystko wyglądało w miarę dobrze, ale może to jeszcze trochę potrwać. Przez całe cztery lata blogowania wciąż nie nauczyłam się radzenia sobie z kodami w szablonie. I chyba już się nie nauczę... 

Większość z Was pewnie jeszcze odsypia imprezę sylwestrową, właśnie wraca do domu, wspomina piękne fajerwerki, chwali się jakimiś zmianami, dopija resztkę pozostałego alkoholu, dojada przekąski, wysyła innym życzenia, o których wcześniej się zapomniało (albo nie dało się wysłać z powodu przeciążenia sieci komórkowej). Wciąż świętuje początek nowego roku, chociaż trwa on już od dziesięciu godzin, a przed nami jeszcze kolejnych osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt godzin do końca kolejnego roku. Dużo, prawda? 

Cóż, zobaczymy jaki będzie ten rok. Kolejny. 

Witam Was, tak zwyczajnie, na nowym blogu i w nowym roku. Z krótkim, instagramowym podsumowaniem roku, bez postanowień noworocznych i bez podsumowań tych poprzednich, z masą planów, świeżym umysłem, nowym planem do działania. Bo w końcu nowy rok, nowa ja, a nikt nie powiedział, że nowa ja musi oznaczać nową figurę, styl i wygląd. Może być nowym blogiem i nowym celem w życiu. Może być wszystkim i niczym.

Dla mnie będzie wszystkim. A u Was?
 
W zeszłym roku obiecywałam - sobie i Wam - pewną zmianę w #bestnine, a mianowicie: mniej zdjęć nieba, więcej różnorodności. No i stało się! Widzicie to? W końcu mój instagram został nieco bardziej opanowany przez książki (w końcu #czytaniejestsexy i #czytambolubię). To ciekawe, że najbardziej lubiane są #książkowestosiki i #podsumowaniaksiążkowe. Hm... W dalszym ciągu niebo i zachody słońca są dla mnie ważne, co zresztą widać, ale w końcu i #symbolKatowic, a więc #spodekkatowice znalazł się w moim podsumowaniu. To był fajny dzień pełen zdjęć, dobrej rozmowy, przerażającego lęku wysokości i nadciągającej burzy. 2017 obfitował w łzy, rozpacz i masę nieudanych planów. Marne blogowanie, chęć zmian i brak sił, by ich dokonać. Koniec roku jednak był czasem wyciszenia, planów na nowy rok i pierwsze zmiany. Było dużo spotkań ze znajomymi, odkrywanie nowych miejsc (cześć @same.maszkety, fajnie było @cafebyfyj) i wreszcie dotarłam na przepiękny #Nikiszowiec, który stał się moim miejscem. Zdecydowanie moim miejscem. Poza tym była Motylarnia, Niechorze i nasze polskie morze, otwarcie Stadionu Śląskiego, piknik militarny, Koci Zaułek w Katowicach, wieża widokowa przy Muzeum Śląskim, a także zdjęcia z dachu katowickiego Supersamu, które zostały udostępnione na kilku profilach instagramowych. Oby 2018 był lepszy. I pełen prawdziwych zmian. #2017bestnine #bookstagram #lovebooks #booklover #sunset #HarryPotter #katowice #lovesilesia #loves_poland #magicznapolska #yesimmobile #slaskwobiektywie #polandgrams #slaskieinspiruje #pocztowkazpolski #polska w obiektywie #polskafotografia #pocztowkazeslaska PS W tym roku zdobyłam ponad 3 tysiące więcej polubień do zdjęć niż w zeszłym roku (a różnica w ilości zdjęć jest niewielka!) za co wszystkim bardzo dziękuję! PS 2 W końcu osiągnęłam upragnione 700 obserwacji, za co również Wam dziękuję! Może w przyszłym roku osiągnę 1k? PS 3 Wszystkie dotychczasowe podsumowania możecie znaleźć pod hasztagiem #sonsdanoitebestnine
Post udostępniony przez patrycja kolibaj. (@sonsdanoite)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz