12.07.2015

#21 wyzwanie blogowe - 5 dni do lepszego bloga + urodziny.

A oto i nadeszła ona, zeszłoroczna akcja Urszuli, w której udział mógł (i dalej może) wziąć każdy. W zeszłym roku spóźniłam się z akcją tylko kilka dni. Później jednak zaczęłam bloga pisać zupełnie od nowa, więc w tym roku znów tworzę te same posty. A dlaczego? Bo wydaje mi się to niesamowicie dobrą inwestycją w bloga. Poza tym wiele się zmieniło, więc na pewno zupełnie inaczej wyjdzie to wyzwanie.

WYZWANIE BLOGOWE

w 5 dni do lepszego bloga


Z czym to wyzwanie się je i jak powinno wyglądać? Cóż, przez pięć dni, dzień w dzień, powinno wrzucać się po jednym poście - w końcu jest pięć tematów. Ja jednak zdecydowałam, że będę wrzucać te posty nie codziennie, a co dwa dni, bo robię to po swojemu. Cała ja. Zresztą odkryłam, że pisanie codziennie, a potem robienie nagłej przerwy, trochę mija się z celem. Zwłaszcza jeśli to piszę ja, człowiek, który ma problem z dodawaniem krótkich postów. Chociaż czasami się takie zdarzają - tak, jak ten dzisiejszy. 

Przez kolejne dziesięć dni pojawi się tutaj pięć postów. Zaczynam we wtorek, potem kolejno - w czwartek, sobotę, poniedziałek i środę. Może w piątek zrobię jakieś podsumowanie. Ale wiecie, to tylko ja i moje "może" może się jeszcze zmienić.

Każdego, kto ma chwilę czasu, chęci i samozaparcia - serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w akcji, razem ze mną. To nic, że akcja już od roku jest zamknięta. To nic, że delikatnie zmieniłam zasady, to nic, że ludzie nazywają takie posty "postami o niczym". Dla mnie to zabawa. Dla Was również?



100 lat dla blogowania!


A teraz coś z innej beczki. Pewnie nie wiecie, ale dokładnie 7 lipca 2015 roku minęły dwa lata odkąd mój blog istnieje w sieci. To już ponad 730 dni z Wami. Ponad 114 tygodni, lepszych lub gorszych. 34 tysiące 839 wyświetleń, prawie 800 komentarzy, dwa nieudane konkursy i jeden nowy początek. Ponad 100 postów, które tutaj powstały, a które zostały usunięte wraz z początkiem 2015 roku. Jedna zmiana adresu. 178 czytelników. Chwile lepsze lub gorsze. To dwa lata, coś, o czym nawet nie myślałam, gdy zakładałam tego bloga. Wtedy myślałam, że to będzie tylko chwila moment, znudzę się i porzucę. Jak widać - po dwóch latach wciąż jestem tutaj, z Wami.

Długo myślałam o tym, czy jakoś tę rocznicę uczcić. No wiecie, kolejnym konkursem, rozdaniem, losowaniem czy inną głupotą. Ostatecznie stwierdziłam jednak, że skoro dwa poprzednie konkursy nie wypaliły - ten też mógłby nie wyjść. Obiecałam sobie jedno - następny konkurs pojawi się, gdy będzie 200 obserwatorów tudzież 50 tysięcy wyświetleń. Wszystko zależy od tego, co będzie szybciej. ;).
Patrycja Kolibaj
Patrycja Kolibaj

Studentka filologii polskiej i sztuki pisania na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stuprocentowa humanistka, autorka bloga humanistka na obcasach, dziewczyna z mnóstwem pomysłów na sekundę. Początkująca pisarka i felietonistka, amatorka fotografii, pasjonatka kulinarii. ARTYSTYKA.

1 komentarz:

  1. 2 lata - kupa czasu! Gratuluję świetnego bloga, jednego z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Wszystkie zamieszczane na stronie treści są mojego autorstwa (lub udostępnione są za zgodą autora). Zabraniam kopiowania ich bez mojej zgody (na podstawie Dz.U.1994 nr 24 poz.83, ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Czyli, mówiąc prostym językiem - kopiowanie jest kradzieżą intelektualną, a ta może zostać ukarana karą finansową lub karą więzienia.