01.01.2015

postanowienia noworoczne.

Dzień dobry!

Za nami rok 2014. Nie wiem jak Wy, ale ja przyjęłam to z wielką ulgą. Skończył się ten rok, który okazał się jednym z gorszych. Sporo się zmieniło i myślę, że ja także się zmieniłam. Pewne podsumowanie zrobiłam w poprzednim poście, gdy robiłam podsumowanie postanowień na 2014. Dzisiaj również przychodzę do Was z postanowieniami. Tym razem są one na 2015, niektóre są takie same jak w roku poprzednim, ale jest to tylko niewielka część tego, co bardzo bym chciała. Nie wiem czy mi się uda. Nie uważam, że wyznaczając sobie ileś tam postanowień wszystkie muszę spełnić. Muszę, nie ma wyjścia. Nie, to tylko plan, że chciałabym to spełnić. Że taki mam plan. Jak będzie w tym roku? Pewnie także nie spełnię tych wszystkich postanowień. Zobaczymy, czy wykonam więcej niż w tym roku. ;). 


POSTANOWIENIA NOWOROCZNE


1. Wypełnić wszystkie wyzwania książkowe, jakie ustanowiłam sobie na rok 2015.
2. Zaprojektować najlepszą z możliwych sukienek i uszyć ją.
3. Zrobić wszystko, by spotkać się w tym roku z kilkoma najważniejszymi osobami dla mnie.
4. Starać się uwieczniać na fotografiach wszystko to, co jest dla mnie najważniejsze.
5. Wciąż nie poddawać się w kwestii bloga i dalej trwać, nawet jeśli pomysłów brak.
6. Zebrać się w sobie i częściej pisać rozdziały na wyidealizowanych.
7. Na moim instagramie dobić do DWÓCH tysięcy zdjęć, co tym razem może być naprawdę trudne).
8. Nie oddalać się od bliskich, nawet jeśli uważam, że to lepsza opcja.
9. Częściej gotować i piec, wypróbowując więcej nowości.
10. Mniej się będę przejmować różnymi rzeczami, a częściej będę się uśmiechać.
11. Dużo częściej będę chodzić do kina, nawet jeśli będę musiała chodzić na seanse sama.
12. Więcej kreatywności, mniej komputera.
13. Książka sama się nie napisze, sama się nie wyda. Motor napędzający: Rick Riordan.
14. W końcu zacznę brać udział w konkursach.
15. Robić więcej rzeczy handmade i sprzedawać je.
16. Będę miała najlepszy staż na świecie. 
17. Mimo niepowodzeń - nie będę się poddawać.
18. W moim życiu będzie więcej koloru, radości, miłości.
19. Odnajdę "wewnętrzną księżniczkę" w sobie.
20. Będę szczęśliwa.

Mogłabym napisać jeszcze sto innych postanowień. Bo to przecież nie problem wymyślać kolejne. Tylko po co mi setka postanowień i spełnione trzy? Wolę te dwadzieścia najważniejszych postanowień, nie tak, jak w zeszłym roku. A pozostałe... Przecież to, że nie zostały napisane tutaj, nie znaczy, że nie mogę ich dalej spełniać. Prawda?

W tym nowym, 2015 roku, życzę Wam wszystkim przede wszystkim szczęścia i tego, aby ten rok był dużo lepszy od poprzedniego. Jeśli jesteście bloggerami to życzę Wam, aby Wasze blogi miały swoje pięć minut, setki obserwatorów, tysiące wejść, dużą popularność. Całej reszcie życzę spełnienia najskrytszych marzeń i wytrwania w swoich postanowieniach. Radości i miłości, zdanych egzaminów, dobrej pracy, pociechy z dzieci. Każdemu życzę tego, czego najbardziej potrzebuje. 

Szczęśliwego Nowego Roku! 

 

Patrycja Kolibaj
Patrycja Kolibaj

Studentka filologii polskiej i sztuki pisania na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stuprocentowa humanistka, autorka bloga humanistka na obcasach, dziewczyna z mnóstwem pomysłów na sekundę. Początkująca pisarka i felietonistka, amatorka fotografii, pasjonatka kulinarii. ARTYSTYKA.

7 komentarzy:

  1. no to nie pozostaje nic innego jak życzyć motywacji do realizacji. Ja sama na blogu stworzyłam dziś grafiki, które mam nadzieję pomogą mi w realizacji postanowień. Zawsze mi jakoś łatwiej, kiedy moje cele nade mną 'wiszą' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości by udało się zrealizować wszystko, co sobie postanowiłaś. Ja - oprócz zamiaru realizacji swoich planów - rzucam sobie wyzwanie #12na12 . Krótko mówiąc - zamierzam w bieżącym roku zrobić przynajmniej 12 nowych rzeczy. Szczegóły opublikuję jutro na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i patrz, ledwie skończyłam pisać notę o postanowieniach noworocznych, widzę Twój post o takowych postanowieniach. Zapisałaś 20 a to o 20 więcej niż na miałam w zeszłym roku. Są to dobre postanowienia. Trzymam za Ciebie kciuki moja droga, szerokości w tworzeniu. I lepszego Nowego Roku. Byśmy były lepszymi ludźmi i by ten rok był lepszy dla nas niż poprzedni. Mniej łez, więcej uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę że mamy już 2015 rok *.*
    haha, genialny obrazek :D
    ambitne postanowienia, trzyma za ciebie kciuki!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Co roku stawiam sobie postanowienia. Co roku staram się je wypełnić, raz lepiej, raz gorzej. Czasem się udaje, czasem nie. W tym roku również mam kilka wyzwań przed sobą, mam nadzieje że nie będzie to słomiany zapał.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    lekkoniedostepna.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nono! To powodzenia! :)
    Też chciałabym być szczęśliwa :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 11 - o mnie, podobne do jednego z moich punktów :D.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Wszystkie zamieszczane na stronie treści są mojego autorstwa (lub udostępnione są za zgodą autora). Zabraniam kopiowania ich bez mojej zgody (na podstawie Dz.U.1994 nr 24 poz.83, ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Czyli, mówiąc prostym językiem - kopiowanie jest kradzieżą intelektualną, a ta może zostać ukarana karą finansową lub karą więzienia.