04.08.2014

wyzwanie: 5 dni do lepszego bloga.

Dzień dobry? Dobrej nocy?
Jak wita się ludzi w nocy?

Cóż, tak czy inaczej - witam Was teraz, tuż po północy. Przez okropny katar alergiczny nie umiem się nawet położyć, bo momentalnie mnie dusi. Więc wykorzystuję ten czas na pisanie kolejnego postu! Wiecie, że w tym tempie NA PEWNO jeszcze w tym roku osiągniemy równe sto postów? Nawet nie wiecie jak się z tego cieszę. I mimo iż moje posty mają niewielki zasięg - jestem szczęśliwa. Bo robię coś, co lubię i coś, w czym mogę się rozwijać. Blogowanie jest fajne, o ile nie robi się tego tylko dla współprac. A ja dzisiaj przybywam do Was z pięciodniowym wyzwaniem blogowym!

Wyzwanie blogowe - 5 dni do lepszego bloga.


Z czym to się je? Cóż, jest to wyzwanie, które może pomóc czytelnikom lepiej zrozumieć autora bloga, lepiej go poznać. Pomaga również naszej kreatywności i systematyczności - przez pięć dni musimy wrzucać posty codziennie, nie pomijając niczego i o niczym nie zapominając. U mnie więc wyzwanie zaczyna się z dniem jutrzejszym, tj. 5 sierpnia 2014, a więc powinno się skończyć 10 sierpnia 2014. Mam nadzieję, że się uda, niczego nie pominę i o niczym nie zapomnę.

Cóż, niestety nie załapałam się do "grupy wyzwaniowej", gdzie pod jednym z postów na blogu pomysłodawczyni można było wrzucać linki do swoich wyzwań - rozpoczętych i ukończonych. Termin końcowy to 28 lipca, a więc nie tak dawno się zakończyło. Ja, jak zwykle, znalazłam to wyzwanie o kilka dni za późno. Ale to nic! Przecież nie muszę się chwalić linkami do niego na każdym blogu i w każdym komentarzu! Ważne, że będą tutaj te posty i każdy będzie mógł co nieco przeczytać o mnie i o tymże blogu!

Co do samego wyzwania - jest pięć tematów. Ich rozwinięcie nie musi być długie, ale jak pisała sama autorka - trzeba włożyć w nie chociaż odrobinę serca. No i najważniejsze - nie zapominajmy o zdjęciach!


Czy ktoś jeszcze rozpoczyna ze mną wyzwanie? ;)
Patrycja Kolibaj
Patrycja Kolibaj

Studentka filologii polskiej i sztuki pisania na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stuprocentowa humanistka, autorka bloga humanistka na obcasach, dziewczyna z mnóstwem pomysłów na sekundę. Początkująca pisarka i felietonistka, amatorka fotografii, pasjonatka kulinarii. ARTYSTYKA.

6 komentarzy:

  1. Fajne wyzwanie, powodzenia! :*
    Współczuje tej alergii..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe wyzwanie, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie elementy z na blogu z sobą grają daje to niesamowity efekt. ;) Świetna notatka ^-^ Obserwuję i zapraszam do mnie.

    http://kasumivkato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tym wyzwaniem, widziałam je już na kilku blogach i też planuję zrobić u siebie ;) Na pewno jeszcze tu zajrzę, żeby przeczytać wyzwaniowe notki :)
    dzisbeznazwy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczęłam właśnie dziś i chętnie poczytam także Twoje wyzwanie ^^ Mnie też męczy karat alergiczny -.-

    Zapraszam serdecznie na nowy post ^^ Skąd się wzięła moja nazwa... Miło by było, gdybyś zostawiła po sobie jakiś ślad :)
    http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/5-dniowe-wyzwanie-dzien-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poczytam mimo, że wyzwanie się skończyło bo tu chodzi o to by poznać się trochę lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Wszystkie zamieszczane na stronie treści są mojego autorstwa (lub udostępnione są za zgodą autora). Zabraniam kopiowania ich bez mojej zgody (na podstawie Dz.U.1994 nr 24 poz.83, ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Czyli, mówiąc prostym językiem - kopiowanie jest kradzieżą intelektualną, a ta może zostać ukarana karą finansową lub karą więzienia.