14.08.2014

liebster blog award, kolejna nominacja.

Dzień dobry!

Dzisiaj trochę odbiegam od tematu. W sumie zastanawiałam się jakiś czas czy zrobić podsumowanie serii postów z wyzwania blogowego - pięć dni do lepszego bloga - ale w końcu zrezygnowałam. Jeśli chcecie przeczytać te pięć postów wystarczy kliknąć TUTAJ. Dzisiaj jednak przychodzę z lekkim postem, ponieważ ponownie zostałam nominowana do LBA. To bardzo miłe, przyznaję. 

LIEBSTER BLOG AWARD


Nominację dostałam od bloggerki zwanej Ruciakiem (przepraszam, jeśli nie tak to się odmienia!) i zapraszam na jej bloga. Wystarczy kliknąć w jej nazwę. 

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana też blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości do ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób, informujesz je o tym oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"


PYTANIA DO MNIE:
1. Czemu blogujesz?
Cóż, jest to chyba najczęściej pojawiające się pytanie w naszej blogosferze. Ja sama odpowiadałam na nie już wiele razy i myślę, że najlepiej odpowiedziałam na nie TUTAJ. Zapraszam do przeczytania. ;).

2. Ulubiony serial?
Ogółem to nie oglądam seriali w jakiś tam nałogowy sposób. W te wakacje jednak czekam cały czas na kolejne odcinki doktora House'a i na Jak poznałem waszą matkę, mimo iż słyszałam sporo negatywnych opinii na temat tego drugiego serialu. Z chęcią patrzę również na Dwie spłukane dziewczyny czy CSI: zagadki Nowego Jorku, Las Vegas czy Miami. Uwielbiam Kości, ale jednak jedynym serialem, który naprawdę podbił moje serce, jest Internat. Z chęcią obejrzałabym go jeszcze raz. 

3. Kawa czy herbata?
Kawa, zdecydowanie. I wiem, że nie powinnam jej pić, ale nałóg jest dużo silniejszy od zdrowego rozsądku. Kawa jest dobra. Kawa jest pyszna. Kawa jest najważniejsza w ciągu dnia. Kawa, pół na pół z mlekiem. Gorzka, z cukrem, z miodem. Obojętnie. Ale kawa być musi. Herbata to bawarka albo mocna z cytryną. Kawa zdecydowanie. 

4. Pepsi czy Coca-cola?
Jeśli już to Coca-cola, chociaż jestem okropnym ignorantem i nie rozróżniam jednej od drugiej. Dla mnie to to jest prawie to samo, chociaż ludzie mówią, że Pepsi jest słodsza. To prawda?

5. Facebook czy youtube?
Eee... Następny zestaw pytań? Sama nie wiem. Ostatnio na facebooku jestem tylko z przyzwyczajenia, ale jednak jestem i mogę sprawdzić co się dzieje u znajomych. Z drugiej strony jednak jest youtube, gdzie mogę obejrzeć filmy i posłuchać muzyki... Trudna decyzja. 

6. Co najchętniej czytasz?
Książki! A tak serio to zdecydowanie calutka seria o Harrym Potterze. Fantastyka to nie do końca moja bajka. Wolę książki obyczajowe, młodzieżowe, ostatnio również typowo kobiece i erotyczne. Kryminałami także nie pogardzę. 

7. Na imię masz...?
Patrycja. Ostatnio coraz bardziej pospolite imię. A szkoda. 

8. Co najbardziej lubisz robić?
Pisać i fotografować. Moje opowiadanie można znaleźć TUTAJ, a zdjęcia, przede wszystkim, TUTAJ. No i na blogu, jeśli to są posty, które mogą być z tym związane. Swego czasu miałam również fanpage'a na facebooku, ale uznałam, że to jeszcze nie ten czas. Może kiedyś do niego wrócę. A, no i można mnie znaleźć na instagramie!

9. Ulubiona piosenka?
Codziennie inna. Dzisiaj podrzucam Wam coś starego. Mój ulubiony zespół, kiedy jeszcze istniał:

10. Polecisz mi jakieś dobre opowiadanie?
Wieki już nie czytałam opowiadań. Mogę polecić swoje, a Ty zdecydujesz czy jest dobre czy lepiej go nie czytać. Co ty na to? ;). Zapraszam na Olę.

11. Jesteś bardziej umysłem ścisłym czy może humanistycznym?
Humanistycznym. Filologia polska i Sztuka pisania do czegoś zobowiązują. 


PYTANIA ODE MNIE:
1. Co było Twoją inspiracją do założenia bloga?
2. Czy miałaś kiedyś "kryzys blogowy"?
3. Czy masz jakieś plany na dalsze blogowanie?
4. Czy Twoi znajomi i rodzina wiedzą o Twoim blogu?
5. Co osiągnęłaś poprzez blogowanie?
6. Jakie jest twoje hobby, twoja pasja?
7. Inspirujesz się jakimś blogiem? Bloggerem?
8. Opowiedz swój ostatni sen, który pamiętasz.
9. Ulubiony deser?
10. Jakie blogi polecasz?
11. Opisz siebie w kilku słowach.


NOMINOWANI PRZEZE MNIE:
Nominuję... Cóż, nikogo nie nominuję. Jeśli chcecie to skomentujcie ten post, odpowiadając na powyższe pytania. Możecie również napisać taki post u siebie, a potem podrzucić mi link do niego. Chętnie poczytam wszystkie Wasze odpowiedzi!

Do przeczytania!
Patrycja Kolibaj
Patrycja Kolibaj

Studentka filologii polskiej i sztuki pisania na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stuprocentowa humanistka, autorka bloga humanistka na obcasach, dziewczyna z mnóstwem pomysłów na sekundę. Początkująca pisarka i felietonistka, amatorka fotografii, pasjonatka kulinarii. ARTYSTYKA.

10 komentarzy:

  1. Może zrobię taki post u siebie, zobaczę :)
    Fajne odpowiedzi.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad .
    Zapraszam do mnie , może spodoba Ci się jak śpiewam :)
    http://soundingswallow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nominacji ;))
    ciekawe odpowiedzi :p

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji! ♥

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :*
    Ja obserwuję i liczę na to samo :)
    http://wiktoriaxyoutfit.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci nominacji :)
    Piękny szablon ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne odpowiedzi, super się czyta Twój blog:)
    http://klaudynkasb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kolejnej nominacji ;)

    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację !!!

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Wszystkie zamieszczane na stronie treści są mojego autorstwa (lub udostępnione są za zgodą autora). Zabraniam kopiowania ich bez mojej zgody (na podstawie Dz.U.1994 nr 24 poz.83, ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Czyli, mówiąc prostym językiem - kopiowanie jest kradzieżą intelektualną, a ta może zostać ukarana karą finansową lub karą więzienia.