07.07.2014

rok bloga + konkurs.

Cześć, cześć, cześć!

Dzisiaj mija równy rok odkąd powstał ten blog. Cieszę się, że mimo gorszych chwil nie poddałam się i dalej tutaj jestem. Przez ten czas wiele się zmieniło. Ja się zmieniłam. Widać to zresztą po moich postach. Blog, który został założony z zamiarem recenzji kosmetyków przekształcił się niesamowicie w coś, co jest teraz moim "dzieckiem". Wiem, że mogę pisać tutaj o wszystkim, co leży mi na sercu czy wątrobie. Kilka razy wywołałam tutaj dyskusje pod komentarzami. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz mi się to uda. A co dzisiaj? Krótkie podsumowanie ostatniego roku i... konkurs!

Podsumowanie roku bloga:


Do tej pory na blogu pojawiło się 67 postów, opublikowanych zostało 391 komentarzy oraz na chwilę obecną jest ze mną 133 obserwatorów.
Najczęściej wyświetlanym postem jest post z 7 lipca 2013, a więc pierwszy, jaki został dodany na blogu - kominki zapachowe i olejki. Post ten został wyświetlony 286 razy. Najwięcej komentarzy pojawiło się pod postem "cześć, obserwuję, wpadnij do mnie..." i była to liczba 23 komentarzy. Trochę mniej, bo 19 komentarzy dostał post homoseksualizm i adopcja, a postanowienia noworoczne zyskały 17 komentarzy.
Największą popularnością chyba cieszyły się posty z serii refleksje i przemyślenia, zdjęcia oraz TAG, więc wiem, że tego powinno być więcej w przyszłości.

Za cały rok dziękuję Wam wszystkim razem i każdemu z osobna. Każdy obserwator i kolejny komentarz to dla mnie motor napędzający do działania. Dzięki Wam wiem, że mam po co włączać bloggera i pisać kolejne posty.

Dziękuję, że byliście ze mną przez ten rok i mam nadzieję, że będziecie przez kolejny! <3

A teraz... czas na KONKURS!


Jakiś czas temu obiecałam Wam, że z okazji roku bloga pojawi się konkurs. Rok wypada dzisiaj, więc jestem JA, obiecany konkurs i post z okazji roku bloga. Mam nadzieję, że to nie ostatnie wspólne 365 dni!

Według ankiety, która była zamieszczona na blogu od tygodnia - chcieliście konkurs fotograficzny:


Więc będzie konkurs fotograficzny! Skoro kategorię mamy, to teraz czas na temat konkursu. Wiadomo, mamy wakacje, słońce, plażę, spacery i wyjazdy. A co się za tym kryje? Ano kryje się nasz temat, czyli...

LATO W OBIEKTYWIE!


Zasady:

1. Publicznie zaobserwuj mojego bloga.
2. Zaobserwuj mój instagram (nieobowiązkowe).
3. Wyślij maksymalnie trzy zdjęcia o podanej tematyce na adres e-Mail: papryczka.chili@poczta.fm, w temacie wpisując: konkurs fotograficzny, a w treści swoje dane.
4. Skomentuj ten post.
5. Wklej banner na swojego bloga i podlinkuj (nieobowiązkowe).

Co pisać w komentarzu:

1. Nazwę, z której obserwujesz blog.
2. Nazwę, z której obserwujesz instagram.
3. Imię i pierwszą literę nazwiska. 
4. E-mail, z którego wysłane zostało zdjęcie. 

Nagrody:

I miejsce - Woda toaletowa Yves Rocher, list ode mnie + promocja na blogu przez miesiąc.
II miejsce - Tender Care Carmel, list ode mnie + promocja na blogu przez dwa tygodnie.
III miejsce - Kolczyki klucze, list ode mnie + promocja na blogu przez tydzień.


Zgłoszenia można nadsyłać do 31 sierpnia 2014.
1 września 2014 zdjęcia zostaną przedstawione na blogu 
i będzie można na nie głosować przez miesiąc, a więc do 30 września 2014. 
Ostatecznie wyniki ogłoszone zostaną 1 października 2014. 

edit z dnia: 1 września 2014:
Zgłoszenia można nadsyłać do 30 września 2014.
1 października 2014 zdjęcia zostaną przedstawione na blogu,
będzie można na nie głosować przez dwa tygodnie, a więc do
14 października. Wyniki zostaną ogłoszone do 20 października 2014.


Miłego wieczoru!
Patrycja Kolibaj
Patrycja Kolibaj

Studentka filologii polskiej i sztuki pisania na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stuprocentowa humanistka, autorka bloga humanistka na obcasach, dziewczyna z mnóstwem pomysłów na sekundę. Początkująca pisarka i felietonistka, amatorka fotografii, pasjonatka kulinarii. ARTYSTYKA.

11 komentarzy:

  1. Wezmę udział. Tyko, że zajęcia wyślę w ostatnim tygodniu. Gratuluję roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim :)
    Gratuluję roku bloga i oby tak dalej :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie wezmę udział!:)
    Gratuluję roku i życzę kolejnych lat! :)
    http://veritaaserum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku ;) idę przejrzeć zdjęcia, może znajdę jakieś pasujące na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na diabelskim młynie
    mynameisshiwa
    Anita N.
    anita.shiwa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  6. 1.Obserwuję jaki ekstrawagancja ekstrawaganckiej
    2. ekstrawagancka
    3. Klaudyna Z.
    4. linki69@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję blog jako Sia a
    2. Instagram - brak
    3. Maria Ż.
    4. mysia186@interia.pl
    5.Baner na blogu: http://miedzy-brzegami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie regulamin konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz na myśli pisząc "regulamin"?
      Zasady konkursu są powyżej.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Wszystkie zamieszczane na stronie treści są mojego autorstwa (lub udostępnione są za zgodą autora). Zabraniam kopiowania ich bez mojej zgody (na podstawie Dz.U.1994 nr 24 poz.83, ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Czyli, mówiąc prostym językiem - kopiowanie jest kradzieżą intelektualną, a ta może zostać ukarana karą finansową lub karą więzienia.