28.06.2014

plany na wakacje.

Kalimera, Kalispera, Kalinichta. 

Dzisiaj znowu dosyć krótko. Ale! Po lewej stronie bloga pojawiła się ANKIETA, do udziału w której bardzo serdecznie zapraszam. Powoli również zaczęłam kompletować nagrodę w konkursie, więc sądzę, że będzie warto. Ale o tym to dopiero 7 lipca, jak się skończy ankieta i wybierzecie co wolicie! ;). Dzisiaj jednak nie o tym. Znalazłam chwilę czasu między szykowaniem przekąsek na dzisiejszą imprezę, a sprzątaniem w pokoju. I jestem znowu z Wami!

Plany na wakacje.


Raczej nie ma osoby, która nie miałaby planów na swoje wakacje. Nie mówię o jakichś wyjazdach, mówię o ogóle wakacyjnych planów. Ja te dwa miesiące zamierzam jak najlepiej spożytkować, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy. A co zamierzam robić? Poniżej przedstawiam wam kilka punków.

1. Pisać.

Przez szał ze studiami nie miałam możliwości pisać tak często jak wcześniej. Zamierzam w końcu wrzucić dziesiąty rozdział na Sevmione, dwunasty na Ropiusa i drugi na Lindę. No i tutaj zamierzam co dwa/trzy dni dodawać jakiś post. Zobaczymy jak mi to wszystko pójdzie. A! I czas w końcu skończyć pisać książkę.

2. Czytać.

Muszę nadrobić wszystkie braki książkowe. Wiele rzeczy już zrzuciłam na czytnik, teraz wystarczy tylko w końcu znaleźć chwilę czasu i poczytać. Przede mną cała seria Darów Anioła, Gry o Tron, Percy'ego Jacksona, Władcy Pierścieni czy, wreszcie nareszcie, Wiedźmina. Może Wy macie jakieś propozycje CO jeszcze mogłabym przeczytać?

3. Fotografować.

Jedna z większych moich pasji. Głównie skupiam się na makro i krajobrazach, teraz zamierzam się na tym mocno skupić. No i w końcu z Justyną mamy iść na jakieś zdjęcia, na co umawiamy się już przynajmniej od połowy roku. A czas ucieka. 

4. Spacerować.

Jak będzie ładna pogoda to nie zamierzam siedzieć w domu. Niedaleko mnie jest przecież Park Chorzowski (szerzej znany jako Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku), a więc będę mogła wybierać się na spacery po całym parku, po Rosarium, w którym jeszcze nie byłam, może w końcu wybiorę się do Zoo, gdzie też mnie już od wieków nie było. Byle tylko dopisała mi pogoda. 

5. Spotykać się ze znajomymi.

Justyna zostaje na wakacje w Katowicach. Czyż to nie jest idealny powód do spotykania się z nią? Poza tym dawno nie widziałam się z Beatą, co trzeba nadrobić i z moją Saszką, co również próbujemy nadrobić, ale cały czas się gdzieś mijamy. Będę miała wiele możliwości do spotkań, więc będę z nich korzystać.

6. Chodzić do kina.

Ostatni raz w kinie byłam chyba na premierze ostatniej części Harry'ego Pottera. Więc wieki temu. Teraz chciałabym to nadrobić, idąc na Czarownicę i Gwiazd Naszych Wina. A środy z Orange są takie kuszące... Tylko teraz trzeba znaleźć sobie kogoś, kto będzie chciał płacić za ten drugi bilet! Przecież nie kupię dla siebie dwóch biletów z Orange. Prawda?

7. Pływać.

Otwiera się Fala i otwarta jest Bugla. To okazje do popływania, zabawy w wodzie i do opalania się. Poza tym jest jeszcze jeden basen miejski i drugi, Aquaparki i inne możliwości do popływania sobie. I jak z tego nie skorzystać? Zobaczymy czy będę z tego korzystać tak, jak sobie wymarzyłam.

8. Podróżować.

Oczywiście, że pięknie by było, gdybym mogła podróżować po całym świecie. Ale nie będę się złościć gdy będę mogła przejechać się do Krakowa, Wrocławia, Warszawy czy nad morze do Gdańska. Bardzo chciałabym się spotkać ponownie z moją ukochaną Angeliką. No i małą Cyśkę zobaczyć! 

9. Malować.

Od liceum nie malowałam żadnych rysunków. Nic, kompletnie nic. Teraz może będę miała czas, by sięgnąć po ołówek i zacząć rysować, albo sięgnąć po pastele i zacząć malować. Muszę trochę zapełnić moją teczkę, do potterowskich rysunków dorzucić te, które nie mają żadnego związku ze światem magii. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie, co namaluję i kiedy będę miała na to więcej czasu. 

10. Pograć.

To wszystko wina Justyny. Siedziałam, uczyłam się baroku, a ona do mnie "pograłabym w Simsy". No i automatycznie mnie też się zachciało grać. A że teraz rozpoczęły się wakacje to przecież mogę pograć, od rana do nocy, w The Sims 3. Trzeba stworzyć jakąś dobrą rodzinkę! No i może w końcu pokonam Voldemorta w Harrym Potterze i Kamieniu Filozoficznym. Skubany zawsze ze mną wygrywa o jedno zaklęcie...

11. Odpisać na wszystkie listy.

W kwietniu wysłałam siedem listów. Nie dostałam żadnej odpowiedzi. Okazało się, po prostu, że listy nie dotarły do adresatów. Teraz muszę sporządzić listę osób, które dalej chcą ze mną korespondować, no i im odpisać na nowo. Mam nadzieję, że będą to korespondencje na lata, a nie dwa/trzy listy i po wszystkim.

12. Cieszyć się latem!

Cóż, pewnie znalazłabym jeszcze więcej planów na wakacje, ale to wszystko wyjdzie w międzyczasie. Póki co mam aż dwanaście punktów, to i tak dużo! Czy Wy też macie jakieś plany wakacyjne? Coś chcecie zwiedzić, coś zmienić w swoim życiu? Pochwalcie się w komentarzach!

Miłej soboty!

wszystkie zdjęcia z dzisiejszego postu pochodzą ze strony www.weheartit.com
Patrycja Kolibaj
Patrycja Kolibaj

Studentka filologii polskiej i sztuki pisania na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stuprocentowa humanistka, autorka bloga humanistka na obcasach, dziewczyna z mnóstwem pomysłów na sekundę. Początkująca pisarka i felietonistka, amatorka fotografii, pasjonatka kulinarii. ARTYSTYKA.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wpis. Podoba mi się że masz tak wiele pomysłow. Na pewno z któregoś skrzystam :D http://basiek16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje plany są niemalże identyczne :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się twoje plany wakacyjne :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje plany są bardzo podobne ;*

    Obserwuję od dawna, zapraszam też do siebie
    http://foreveeryououng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie , tyle pomysłów i każdy na pewno wykorzystam , czy to zdj twojego autorstwa są świetne :) <3 http://gimnastykaa.blogspot.com/2014/06/prolog.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Wszystkie zamieszczane na stronie treści są mojego autorstwa (lub udostępnione są za zgodą autora). Zabraniam kopiowania ich bez mojej zgody (na podstawie Dz.U.1994 nr 24 poz.83, ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Czyli, mówiąc prostym językiem - kopiowanie jest kradzieżą intelektualną, a ta może zostać ukarana karą finansową lub karą więzienia.