21.04.2014

wyjdź na spacer i zrób zdjęcia!

Dzień dobry!

Wczoraj zawaliłam i nie dodałam kolejnych niedzielnych inspiracji, ale nie dałam rady. Święta, goście, naprawdę dużo roboty i skończyło się, tak jak się skończyło - zaraz po wyjściu gości poszłam się położyć i padłam jak dziecko, więc nie zdążyłam nic napisać. A dzisiaj wahałam się nad różnymi tematami postu, ale w końcu zdecydowałam się wrzucić tylko zdjęcia - pozostała tematyka jest zbyt... poważna i kontrowersyjna, bym miała siłę poruszać ją w święta.

Narobiłyśmy się z mamą, ale trzeba przyznać - efekty były bardzo, bardzo dobre. Sama upiekłam dwa ciasta - sernik oraz babkę, jedno i drugie było przepisem z głowy. A potem, ze względu na to, ilu było gości, trzeba było gotować, gotować, gotować. Ale nie żałuję, było warto zobaczyć w święta chociaż niewielką część rodziny. A dzisiaj, by nie było za pusto, wrzucam kilka zdjęć zrobionych podczas ostatniego spaceru! W końcu była ładna pogoda, w końcu było słońce, w końcu mogłam wyprowadzić swój aparat na spacer! A jak dobrze pójdzie to jutro będę w końcu miała moją małą cyfrówkę z Nikona, ale to się jeszcze wszystko okaże. Zobaczymy jakie ona robi zdjęcia!

 
 
 
 
 
 
 
Więcej zdjęć, o ile spodobały Ci się powyższe, znajdziesz tutaj: FANPAGE.


Dla studentów - miłego powrotu na uczelnię!
Dla pracujących - aby ten tydzień nie był dla was za ciężki!
Dla matek - aby dzieci nie dawały wam popalić!
Dla gimnazjalistów - aby dobrze poszły wam testy!

Dobranoc!
Patrycja Kolibaj
Patrycja Kolibaj

Studentka filologii polskiej i sztuki pisania na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stuprocentowa humanistka, autorka bloga humanistka na obcasach, dziewczyna z mnóstwem pomysłów na sekundę. Początkująca pisarka i felietonistka, amatorka fotografii, pasjonatka kulinarii. ARTYSTYKA.

15 komentarzy:

  1. PIĘKNE ZDJĘCIA! Jak nazywa się ten niebieski kwiatek z dzwoneczkami? Zawsze je uwielbiałam, ale nigdy nie mogłam zapamiętać nazwy.
    I dziękuję za życzenia spod kwiatków! :D wpasowuję się w jedną z grup. Zaskoczyły mnie one bardzo, bardzo mile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten niebieski to Szafirek. Uwielbiam je i gdybym miała własny ogródek to pewnie wydzieliłabym specjalne miejsce, by móc je posadzić. ;)
      Cieszę się, że miło zaskoczyłam! Nie ważne w której jesteś grupie - trzymam kciuki! ;)

      Usuń
  2. uwielbiam tulipanki :)) nie ma nic piękniejszego niż kwiaty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś uwielbiałam róże, jak byłam mała. Ale to większość dzieci uwielbia róże, bo piękne, majestatyczne i w ogóle. Ale teraz jakoś... Uwielbiam tulipany. Przez wzgląd na nie chciałabym kiedyś odwiedzić Holandię. ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie święta niestety nie są takie rodzinne, więc zazdroszczę :(

    http://kremowewlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, czas świąt Wielkanocnych jest bardzo pracowity i wymaga dużo czasu. ;-) śliczne kwiaty. *.* Wspaniały blog, obserwuję. :-* --- nataalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, naprawdę! Jeszcze to uchwycenie motyla - musiałaś mieć albo boską cierpliwość, albo miałaś farta. Nieważne co się stało, efekt jest piorunujący i jestem zachwycona! :)
    A z tym powrotem na uczelnię - przyda się. Niby tylko trzy dni wstawania, ale czuję się, jakbym szła na ścięcie. Nic nie zrobiłam, absolutnie nic. Dzisiaj chciałam pracować i co? I pstro! ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do motyla - mama miała mnie już dość, bo ganiałam za motylem po całym polu, kucałam, kładłam się na trawie, no normalnie masakra. XD. Ale uchwyciłam, jestem z siebie bardzo, bardzo dumna. :D.
      Co do uczelni - też nic nie zrobiłam. Cieszę się, że nie jestem sama. :)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia :D
    Ja niestety w pieczeniu ciast najlepsza nie jestem :/
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnie, też nie dodałam w weekend inspiracji na bloga :)
    Śliczne kwiaty ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie miałam czasu, a głupio mi było dodawać te inspiracje wczoraj...

      Usuń
  9. Naprawdę bardzo ładne zdjęcia :) Ja niestety nie mogę wyjść i porobić zdjęć, bo nie dość, że pada, to jeszcze nie posiadam aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Wracając jeszcze do Wielkanocy - mimo swojego wybitnego talentu do unikania pracy i jednego wielkiego opierniczania, po wszystkich wizytach również padałam na łóżko zmęczona zwyczajnym dotrzymywaniem towarzystwa. Nic ze mnie nie wysysa energii tak jak rodzina.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Wszystkie zamieszczane na stronie treści są mojego autorstwa (lub udostępnione są za zgodą autora). Zabraniam kopiowania ich bez mojej zgody (na podstawie Dz.U.1994 nr 24 poz.83, ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Czyli, mówiąc prostym językiem - kopiowanie jest kradzieżą intelektualną, a ta może zostać ukarana karą finansową lub karą więzienia.