02.01.2014

postanowienia noworoczne.

Hej!

Pierwszy stycznia za nami, tak samo, jak cały rok 2013. A co z nadchodzącym rokiem? Wielu ludzi robi sobie postanowienia noworoczne, które starają się później wypełniać, sumiennie, bądź trochę mniej sumiennie. A jak jest z wami? Macie swoją listę postanowień na 2014 rok? Swoją magiczną karteczkę? Ja mam. W tym roku, jak nigdy do tej pory, zamierzam sumiennie ją wypełnić, od początku do końca. Myślicie, że dam radę? Pisałam to od wczoraj i nie umiałam skończyć. Mam nadzieję, że uda mi się spełnić wszystkie postanowienia, albo przynajmniej część. Wiem, że niektóre nie będą zależne w pełni ode mnie, a od finansów, ale może coś się uda...


POSTANOWIENIA NOWOROCZNE:
  1. Nauczyć się chodzić w butach na wysokim obcasie.
  2. Częściej jeździć samochodem (najlepiej raz w tygodniu)
  3. Nauczyć się tańczyć, chociaż trochę.
  4. Schudnąć do swojej wymarzonej wagi, a przynajmniej postarać się.
  5. Pisać więcej listów do znajomych. 
  6. W końcu rozpocząć pisanie książki. 
  7. Być bardziej kreatywną w życiu. 
  8. Dużo bardziej przyłożyć się do studiów i wszystkiego, co z nimi związane.
  9. Zaakceptować siebie. 
  10. Chodzić na siłownię, minimum raz w tygodniu (najlepiej trzy).
  11. Przeczytać jak najwięcej książek z listy, którą stworzyłam.
  12. Pojechać do Grecji i dobrze się bawić. 
  13. Pojechać na Sonisphere Festival.
  14. Pojechać na koncert 30 Seconds to Mars do Rybnika.
  15. Mniej będę się przejmować różnymi rzeczami. 
  16. Postaram się spotkać z kilkoma osobami, na których mi zależy, a których jeszcze nie miałam okazji spotkać.
  17. Będę mieć większy porządek w pokoju. 
  18. Bardziej skupię się na fotografii.
  19. Poszerzę swoją kolekcję książek Szekspira i Marty Fox.
  20. Będę systematyczniej prowadzić bloga.
  21. Będę częściej piec i próbować nowości kulinarnych. 
  22. Podejmę Kwalifikacyjny Kurs Zawodowy.
  23. Bardziej o siebie zadbam, pod każdym względem.
  24. Znowu postaram spotkać się z Angeliką. 
  25. Poszukam pracy dorywczej, najlepiej związanej z czymś, co lubię. 
  26. Pomyślę nad wolontariatem w szpitalu/domu dziecka. 
  27. Będę dużo mniej marudzić. 
  28. Zrobię porządek w swoim życiu. 
  29. Nie będę płakać z byle powodu. 
  30. Zacznę zbierać kasę na wyjazd do Londynu.
  31. Postaram się spędzać więcej czasu z rodziną. 
  32. Przestanę wydawać kasę na bzdury.
  33. Postaram się odżywiać jeszcze zdrowiej niż do tej pory. 
  34. Będę patrzeć ludziom w oczy, gdy będę z nimi rozmawiać. 
  35. Będę częściej się uśmiechać. 
  36. Zacznę nosić zegarek. 
  37. Będę dotrzymywać danych obietnic.
  38. Będę częściej wychodzić z domu.
  39. Postaram się częściej chodzić w sukienkach.
  40. Będę więcej działać, mniej mówić.
  41. Zapiszę się na basen i będę tam chodzić przynajmniej raz w tygodniu.
  42. Będę sobą, nie zmienię się pod naciskiem innej osoby.
  43. Nie będę uciekać przed obiektywem aparatu.
  44. Częściej będę mówić "Kocham Cię" osobom, na których mi zależy. 
  45. Będę zdobywać nowe pasje i zainteresowania.
  46. Będę rozwijać stare pasje i zainteresowania.
  47. Skupię się bardziej na zajęciach handmade (decoupage, scrapbooking, sutasz) niż w roku poprzednim.
  48. Będę korzystać z życia jak najbardziej się da. 
  49. Będę jadała więcej owoców, mniej słodyczy.
  50. Będę wierzyć do samego końca, nawet, jeśli uważam daną rzecz za mało realną. 
  51. Skrupulatnie dokończę wyzwanie muzyczne. 
  52. Bardziej skupię się na pisaniu niż do tej pory. 
  53. Nauczę się obsługiwać jakieś programy graficzne. 
  54. Będę mniej czasu poświęcać na siedzenie przed komputerem i w internecie, więcej będę robić rzeczy kreatywnych i konstruktywnych.
  55. Postaram się mniej stresować. 
  56. Zacznę malować, więcej niż do tej pory. 
  57. Postaram się pokonywać swoje lęki.
  58. Postaram się wprowadzić więcej koloru w swoje życie.
  59. Odnowię stare kontakty, z osobami, z którymi kiedyś się przyjaźniłam, a teraz urwał się kontakt. 
  60. Walczyć z lenistwem. 
  61. Na instagramie dobić do 1000 zdjęć. 
  62. Bardziej zająć się blogiem, rozsławiając go.
  63. Cieszyć się z małych rzeczy. 


Mam już tylko 363 dni na spełnienie wszystkich postanowień noworocznych. Czy mi się uda? Zobaczymy. Postaram się jak najbardziej skrupulatnie wykonywać je, punkt po punkcie. Obym je przestrzegała!
Patrycja Kolibaj
Patrycja Kolibaj

Studentka filologii polskiej i sztuki pisania na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stuprocentowa humanistka, autorka bloga humanistka na obcasach, dziewczyna z mnóstwem pomysłów na sekundę. Początkująca pisarka i felietonistka, amatorka fotografii, pasjonatka kulinarii. ARTYSTYKA.

17 komentarzy:

  1. Życzymy powodzenia i wytrwania w postanowieniach :)
    Mamy prośbę: klikniesz w linki pod zdjęciami w tym poście: http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/12/kolaz-ubraniowy-sheinside-czesc-2.html#comment-form ? Będziemy wdzięczne :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem twoich postanowień, naprawdę ;o Niektóre są naprawdę głębokie :) Ja też chciałabym zrezygnować ze słodyczy i przejść na owoce. Czekam na książkę ;)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam jeszcze prawie 40 postanowień. Jestem niesamowicie szurnięta. :D. Póki co nie bardzo wychodzi mi to przechodzenie ze słodyczy na owoce, ale wszystko może się jeszcze zmienić. :D.

      Usuń
  3. Hej <3 Przez przypadek trafiłam na twojego bloga. Zaczęłam czytać posty i naprawde mi się spodobały. Jesteś interesującą osóbką i naprawde bardzo spodobał mi się twój blog. Te posty, ta szata graficzna- to wszystko świadczy o tobie <3 Cudownie piszesz. Co powiesz na obserwacja? Dasz znać u mnie?- oczywiście jeśli sie zgadzasz :)

    ♠♠♠ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♠♠♠

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Twój blog został nominowany do Liebster Blog Adrard. :)
    http://moniika-monikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoojeej, ale postanowień ;o Powodzenia w ich zrealizowaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę dużo postanowień ! Obyś je zrealizowała ! ;) Powodzenia ! ;)
    Dziękuje bardzo za komentarz u mnie ! <3
    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę sporo tych postanowień, powodzenia w realizowaniu, mam nadzieję, że wszystkie uda ci się spełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał dużo tych postanowień, życzę ci by udało ci je wszystkie zrealizować. Powodzenia !

    Liczę na rewanż (obs i kom) i zapraszam do konkursu.
    http://worldofgumi.blogspot.com/p/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow. A ja myślałam, że moje parę naście postanowień, to dużo. I tak pewnie większości nie spełnię, chociaż jestem pozytywnie nastawiona :) Powodzenia!
    Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award na moim blogu: http://dreams-are-the-my-life.blogspot.com/2014/01/vba-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczy się ilość, a kwestia trwania w nich. Powodzenia i dziękuję ;)

      Usuń
  10. Hejka. Super post ! Chciałam Cię powiadomić, że Cię nominowałam do Nominacji LBA :)
    http://perfectprincess11.blogspot.com/2014/01/nominacja-lba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog <3 bardzo mi się podoba na pewno będę wpadać tu częściej.
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie bawię się w obserwacja za obserwację. Ale może jak mi się spodoba blog - to zaobserwuję ;)

      Usuń
  12. Hej. Jesteś nominowana u mnie na blogu. Więcej informacji tutaj ----> http://masza-and-masza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Wszystkie zamieszczane na stronie treści są mojego autorstwa (lub udostępnione są za zgodą autora). Zabraniam kopiowania ich bez mojej zgody (na podstawie Dz.U.1994 nr 24 poz.83, ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Czyli, mówiąc prostym językiem - kopiowanie jest kradzieżą intelektualną, a ta może zostać ukarana karą finansową lub karą więzienia.