07.07.2013

zaczynamy!

Witajcie,

długo zastanawiałam się co tutaj napisać, czym ma być ten blog. Ostatecznie jednak podjęłam taką, a nie inną decyzję i może nie będę tego żałować. Z czasem pewnie wszystko tutaj się zmieni i z takiej formy, jaką wybrałam, przerzucę się bardziej na coś pamiętniko-podobnego. Póki co myślę, że będzie to takie słodko-kobiece, z recenzjami kosmetyków, z poradami modowymi, stylizacjami czy zdjęciami z podróży. Tak naprawdę będzie tu wszystko, co może wam się przydać. Coś dla wielbicieli mody i urody, kosmetyków i zapachów, książek i filmów, aparatów i muzyki... Wszystkiego. 

Mówili mi, że nie warto zakładać kolejnego bloga modowego, bo jest takich na pęczki. Ale ja chciałabym spróbować z moim łabędzim śpiewem, może coś mi z tego wyjdzie. 

Pierwsza "część" już niedługo. (:
Patrycja Kolibaj
Patrycja Kolibaj

Studentka filologii polskiej i sztuki pisania na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Stuprocentowa humanistka, autorka bloga humanistka na obcasach, dziewczyna z mnóstwem pomysłów na sekundę. Początkująca pisarka i felietonistka, amatorka fotografii, pasjonatka kulinarii. ARTYSTYKA.

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Pierwsza notka taka prawdziwa powinna ukazać się jeszcze dzisiaj, jak skończę robić zdjęcia. :D

      Usuń
    2. Ekspedite Pat, ekspedite! :3

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Wszystkie zamieszczane na stronie treści są mojego autorstwa (lub udostępnione są za zgodą autora). Zabraniam kopiowania ich bez mojej zgody (na podstawie Dz.U.1994 nr 24 poz.83, ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych). Czyli, mówiąc prostym językiem - kopiowanie jest kradzieżą intelektualną, a ta może zostać ukarana karą finansową lub karą więzienia.